środa, 25 grudnia 2013

~ 3

Dzisiaj pierwszy dzień świąt i na taka okazję także stylizacja. W dwóch kolorach połączenia złotego i czarnego. Moim zdaniem może być, lecz spódnica trochę nie wyszła. Jeszcze jutro i po świętach, jak to szybko minęło.
Podoba wam się?

Nakrycie głowy - Special Offer
Kolczyki - Seasonal
Kurtka - Nelly
Top - Nelly
Spódniczka (sukienka) - Special Offer
Torba - Special Offer
Buty - Special Offer

Z poprzedniego postu 100sm wygrywa DzikaNaomi, zgłoś się do adusiaczek3 (24h).

Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra 100sm.
 

 

25 komentarzy:

Unknown pisze...

Bardzo ładna stylizacja :) Fajnie połączyłaś ten top z kurtką :))

superlalaSekre

Anonimowy pisze...

Piękna, wszystkie kolory ładnie się łączą.

MaxGossip pisze...

Uwielbiam połączenie czerni ze złotem. Kiedyś nie mogło się u mnie obejść bez takich połączeń ;)

Julia K. pisze...

Bardzo ładnie, podoba mi się :) Nie przedobrzyłaś ze złotem, co jest chwalebne!

julia7373

Anonimowy pisze...

Jeju, tyle pięknych ubrań ze Special Offer! Bardzo Ci zazdroszczę :)
Stylizacja jest genialna. Mam ochotę na tę baskinkę, ale ciągle szkoda sd. Uwielbiam połączenie złota i czerni, wychodzi z tego bardzo elegancka "mieszanka". Darowałabym sobie w tej stylizacji kolczyki, moim zdaniem są nieco tandetne. Poza tym, wszystko świetnie do siebie pasuje ;)

DzikaNaomi

Heneda pisze...

Świetnie wyszło :)

Rołzi pisze...

Tak sylwestrowo *o*

Unknown pisze...

Ja chce taką:)

paige.mathews pisze...

Ślicznie i kobieco.Idealna kreacja na sylwester

paige.mathews

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
shariSweet pisze...

boże zazdroszczę talentu

DoQe. pisze...

Świetne połączenie <3

Ig pisze...

Stylizacja sprawia wrażenie zbiorowiska rzeczy czarno-złotych. Darowałabym sobie kurtkę i zmieniła torebkę.
emma23bob

Juleczkakulka3 pisze...

Nie podoba mi się kurtka, no i spódniczka też nie za bardzo. Ogólnie połączenie kolorów bardzo ładne, i ogólnie jest w miarę ładna, a zrobiona przecież tylko w 2 kolorach.

MoMo pisze...

Ta stylizacja mnie urzekłą, jest po prostu śliczna nic ująć nic dodać. Swietnie dobrane dodatki :)

MaxGossip pisze...

@ Juleczkakulka3
To że zrobiona z dwóch kolorów nie świadczy o tym, że będzie zła, wręcz przeciwnie. Nieraz takie połączenia są dużo lepsze niż nawalenie tych barw aż po oczach daje xd

atnj pisze...

Super, super, super! Po prostu bardzo wszystko razem pasuje!Nie mam zastrzeżeń też bym tak chciała zrobić. :)

juliatreder3

Unknown pisze...

Stylizacja na prawdę mnie zachwyca, aż brak mi słów ! :D

MaxGossip pisze...

Wie ktoś może, czy można nabyć tę torebkę w bazaarku?

do pe pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Nie podoba mi się, ale to chyba kwestia gustu. Nie lubię złota, uważam, że stylizacja jest bardziej sylwestrowa.
Glusia

Unknown pisze...

ooou świetnie :d

Unknown pisze...

Wg mnie świetnie pasuje na sylwestra !

do pe pisze...

Też chciałabym mieć takie wyczucie w dobieranie kolorów, zawsze z czymś przedobrzę :(

MaxGossip pisze...

@de pe
jeśli masz z tym problem, to najlepiej zaczynać od prostych zestawień np. tych dwóch kolorów. Rzadko da się tutaj coś popsuć. Z czasem jak już nabierzesz wprawy możesz dodawać trzeci lub bawić się odcieniami. Nie widzę innego rozwiązania :)