czwartek, 26 grudnia 2013

~ 4

Następna stylizacja. Bardziej ostra, ale z drugiej strony łagodna. Użyte dwie barwy - czerń i biel oraz złoty naszyjnik. Przepraszam za krzywe nogi, za niedociągnięcia, ponieważ nienawidzę robić tych nóg w gimpie.
I jak? Ładna?
Naszyjnik - Nelly
Stanik - Basics
Sweter - Chanel Tribute
Kurtka - Archive
Spodnie - Bonjour Bizou
Torba - Bonjour Bizou
Buty - Nelly 
Z poprzedniego postu 100sm wygrywa Rose4400 zgłoś się do adusiaczek3 w KG 24h.
Z komentarzy pod postem wylosuję osobę, która zgarnie 100sm.



36 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wkradł Ci się błąd kochana, nie napisałaś kto wygrywa 100sm :)
Stylizacja jest świetna, bardzo elegancka i kobieca. Brakuje mi tutaj jednak koloru, przydałoby się coś więcej niż tylko złoty naszyjnik. Zazdroszczę Ci tej kurtki ;))

DzikaNaomi

Unknown pisze...

Śliczna stylizacja, dodałabym jeszcze coś złotego.
Nie napisałaś kto wygrał 100 sm ;)

superlalaSekre

Adusiaczek3 pisze...

Przepraszam, sorki już poprawiam ;D

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba :*

paige.mathews pisze...

Śliczna stylizacja :)

paige.mathews

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Śliczna kobieca stylizacja, idealnie dopasowane kolory, po prostu cudna.

SelenaAngel9

Anonimowy pisze...

W.g mnie śliczna, masz talent! Te połączenie czerni z bielem i jeszcze ten złoty naszyjnik jest cudnie! Jeszcze b. ładny wygląd bloga, talent ma ta dziewczyna <3

shariSweet pisze...

fajna stylizacja

shariSweet pisze...

fajna stylizacja

DoQe. pisze...

Całkiem ładna

MaxGossip pisze...

świetnie :D

MaxGossip pisze...

I jeszcze jedno pytanie. Od teraz wprowadzone są nagrody za komentowanie każdego posta? Znaczy.. takie losowanie spośród komentarzy?

Adusiaczek3 pisze...

Gossip nagrody są wprowadzone od 1 posta już ;D

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba i to połaćzenie kolorów po prostu przślicznie

Ig pisze...

Zwróciłaś uwagę na kolor paznokci ? Zmieniłabym go na biały. Ale bardzo podoba mi się połączenie kurtki ze swetrem i ten naszyjnik ! Wielki plus za ukrycie go !
emma23bob

Juleczkakulka3 pisze...

Hmm bardzo ładna stylizacja, jednak na torebka nie za bardzo mi pasuje ( ale co ja się tam znam). Sądzę że ten naszyjnik to wystarczający dodatek, dodaje takiego uroku. Nawet pomimo tych nie dociągnięć wygląda ślicznie :)

MoMo pisze...

Moim zdaniem czegoś tu brakuje, zmieniłabym torebkę :P
xEvaluation

MaxGossip pisze...

@ adusiaczek G
Dzięki za odpowiedź :P
Przyznam szczerze, że nie zauważyłem wcześniej tych nagród. Chyba nie było to zaznaczone kolorami i teraz to się zmieniło ;)

Maria Żaczek pisze...

Bardzo udana stylizacja. Wszystko ze sobą współgra, a ten złoty naszyjnik fajnie się wyróżnia :)

atnj pisze...

Bardzo spodobał mi się pomysł z tym wystającym stanikiem. Niby takie tanie a może się przydać. xD

juliatreder3

Julia K. pisze...

Naprawdę mi się podoba :) Śliczna stylizacja!

julia7373

Unknown pisze...

Brawo śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba. to połączenie czarno-białe i świecące jest genialne. Na prawdę wielkie brawa ! :D

Unknown pisze...

Wybitny pomysł na takie połączenie i jaki odważny, ale wyszło super !

MaxGossip pisze...

Widzę, że tutaj również mała powtórka poprzedniczko ;)

do pe pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
do pe pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Jestem na TAK!
Glusia

Unknown pisze...

ładne :)

Unknown pisze...

Mi się za bardzo nie podoba ale połączenie tego wszytkiego jest bardzo fajne ale nie moj styl

Unknown pisze...

Chociaż ciekawe

do pe pisze...

Wydaje mi się, że jest bardziej łagodna, zrób stylizację w stylu Miley Cyrus, byłoby wspaniale! ;)

do pe pisze...

O i może jeszcze coś w stylu Keatona Henson, bo cały czas widzę tylko wystylizowane kobiece lalki, może jakiś nowy projekt: stylizacje na wzór gwiazd? ;) To jest coś ;)

MaxGossip pisze...

Stylizacja w stylu Miley Cyrus? Nie... tylko nie takie. Jeśli spróbujesz ten styl, to najlepiej nic nie zakładaj :P

MaxGossip pisze...

Starałem się szukać jakiś przykładów, ale nie znalazłem jakiegoś idealnego zdjęcia. Jak dla mnie im więcej stylizacji w klasycznej czerni, tym lepiej. uwielbiam połączenia czarnego ze złotem i srebrem. Do tego najlepiej masa biżuterii, albo ozdoba w postaci ćwieków. Taki rockowy styl lub coś eleganckiego. To jest to!

do pe pisze...

Zawsze można coś pokombinować, bo ona cały czas nie chodzi w samej bieliźnie :)