piątek, 27 grudnia 2013

~ 5

Ojejku! Bardzo się cieszę z ilości komentarzy ile was już ze mną jest. Blog od nowa funkcjonuje jakieś 2 dni może, a już tyle was! Dziękuję za wszystko. Tym razem stylizacja na konkurs w barwach biało-czarnych. 
Podoba wam się? 

Kapelusz - Decades
Opaska - Disney
Blazer - Archive
Bluzka - Bonjour Bizou
Spódnica (ogółem bluzka) - Fallen Angel
Czarna torba - Evil Panda
Biała torba - Museum Mile
Buty - Riviera

Z poprzedniego ostu 100sm wygrywa RihannaDaimonds zgłoś się do adusiaczek3 (24h.)

Z komentarzy wylosuję osobę, która wygra 100sm.

 PS: Jak podoba wam się nowy wygląd bloga?  

35 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Przecudna stylizacja! Twoja doll wygląda w tym stroju jak Coco Chanel :) Pięknie wyszło połączenie tych dwóch torebek w jedną, świetnie to wygląda. Podoba mi się także dobór koloru paznokci - fajnie ożywiają tę stylizację. Sądzę, że stylizacja lepiej (bardziej współcześnie) prezentowałaby się bez tego kapelusza, dodaje on takiego powiewu z lat 30.

DzikaNaomi

Unknown pisze...

Bardzo ładna stylizacja i dodaje tu czegoś właśnie takiego fajnego lecz nie wiem jak to nazwać

Adusiaczek3 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Myślę, że to jest piękna stylizacja, wygląda jak Coco Chanel! Świetnie połączyłaś kapelusz z opaską, cudne!

missnatalia1786

DoQe. pisze...

Świetne połączenie bieli i czerni <3

DoQe. pisze...

Już 182 obserwaotrów <3

DoQe. pisze...

obserwatorów*

Ig pisze...

Ciekawa, aczkolwiek nie powiedziałabym, że powalająca. Jest bezpieczna. Zmieniłabym kolor włosów, gdyż nieciekawie wygląda w tej stylizacji :)
emma23bob

Juleczkakulka3 pisze...

Kolejna stylizacja tylko w dwóch kolorach. Są one bardzo ładne jednak brakuje mi jakiejś w kilku kolorach takiej emmm "szalonej" xd Co do tej to nie mam żadnych zastrzeżeń jest po prostu bardzo ładna. Co do wyglądu bloga to jest ładny, ułożony właściwie niczego mu nie brakuje. jedyne co bym zmieniła to nagłówek. Dodała tam jakieś zdjęcie, cokolwiek, ale nawet bez tego jest ładnie :)

Unknown pisze...

Bardzo piękna stylizacja sama taką chce :)

MoMo pisze...

Stylizacja fajna i wygląd też spoko :)

Unknown pisze...

Cudna stylizacja :)))

superlalaSekre

MaxGossip pisze...

Super stylizacja. Uwielbiam ten kapelusz i koszulę. Jejku Muszę je mieć! :D

MaxGossip pisze...

a co do wyglądu bloga, to teraz jest ślicznie. Blog jest elegancki i delikatny. Nic dodać, nic ująć ;)

Maria Żaczek pisze...

Świetna stylizacja. Elegancka i stylowa. Naprawdę udana. Co do wyglądu bloga, jest śliczny, nie wiem jak wyglądał poprzednio, ale teraz jest ładny :)
__kwiatuszk___

atnj pisze...

Stylizacja podoba mi się 10/10! A wygląd fajnie odświeżony. ^.^

juliatreder3

Julia K. pisze...

O, o, o! Takie lubię :D Ten kapelusik dodaje ogromnie dużo uroku lalce, a cała stylizacja jest po prostu cudowna.

julia7373

❤DeAn❤ pisze...

Przepiękne, Podoba mi się blezer oraz buty. Są bardzo stylowe i praktyczne. Do tego nadają smaczek całej stylizacji :D

Unknown pisze...

Prześliczna jest ta stylizacja! Przed chwilką odkryłam tego bloga!

edka2929

MaxGossip pisze...

Widzę, ze coraz więcej nas się tuta robi i zbliżamy się do upragnionej 200! :D

Unknown pisze...

Mega stylizacja, taka elegancka, a oprócz tego taka na czasie ! :)

Unknown pisze...

Stylizacja po prostu, sama bym taką założyła !:d

Unknown pisze...

Mega !!!!!!!!!11

MaxGossip pisze...

@Klaudia Rosińska
mały spamik się zrobił :P WIerzę, że chciałaś podkreślić swój zachwyt stylizacją :P

do pe pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba.
Glusia

Unknown pisze...

Wszystko razem współgra, nie mam się do czego przyczepić. No może oprócz koloru paznokci, fajnie było by, gdyby były pod kolor stylizacji-białe lub czarne.Jeśli koniecznie muszą być różowe, mogłabyś dodać jakiś jeden element w tym kolorze. Ale to wręcz szkopuł.
Glusia

Unknown pisze...

Nie mój styl do końca , ale ładnie :3

Unknown pisze...

Misio masz racje :)

Unknown pisze...

Kocham takie stylizacje !

do pe pisze...

Wszystko ok, ale najbardziej z tego zestawu podoba mi się koszula i torebka <33 cudeńka :D

do pe pisze...

+ zgadzam się z Mysio Pysio co do tych paznokci, ale to mniej ważne ;) Dla tej koszuli i czarnej torebki jestem w stanie przymknąć na to oko :3

MaxGossip pisze...

Fakt, paznokcie można zmienić, ale jest to szczegół, który nie zawsze chce się zmieniać. Nie napisałem tego wcześniej, bo nie wiedziałem i nie zauważyłem. Pomysł na kapelusz jest powalający. Zaraz jak zobacdzyłem stylizację, to udałem się do starplazy po kapelusz. Niestety okazało się, że nie ma tej czarnej wstążeczki. Pomysł fantastyczny!

do pe pisze...

A ta opaska to nie przypadkiem darmówka? Bo takie Disney, Barbie, Monster High itp są takie podejrzane.

MoMo pisze...

Stylizacja czarno-biała więc już żadziej używana. Jakoś mi się nie podoba bo nie mj styl :/ Pozdro !
xEvaluation