poniedziałek, 6 lipca 2015

Only appearances


Konnichiwa

Trochę się nie widzieliśmy. Co tam u Was? Serwuję Wam dzisiaj delikatną stylizację z użyciem białego blazera z najnowszej dostawy RIO. Najpierw, jak go zobaczyłam, pomyślałam: że niby jak to ma wyglądać na doll? Nałożyłam...: chyba adminom znowu się coś pomyliło. Po jakimś czasie jak na niego patrzyłam jakoś się przekonałam xD. No i mam z nim stylizację! Doszłam do wniosku, że jest świetny i teraz bardzo mi się podoba. 

Okulary - Special Offer | Blazer - RIO Chicas | Top - Pretty'n Love(sb) | Torebka - no name | Spodnie - Stardesign | Buty - Nelly.com

Mam nadzieję, że Wam się podoba :)

9 komentarzy:

Agata pisze...

Blezer jest krzywy i nie za ładnie to wygląda. Oprócz tego stylizacja nawet ładna.

Uplooad pisze...

@agatkaka65
Ten blazer jest tak "zaprojektowany". Jak inaczej miała go założyć? :o

Stylizacja świetna

Cassandra De Lune pisze...

Cudna stylizacja

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Jednak uważam ,że okulary są zbędne. Ale to już kwestia gustu. Twoją stylizację oceniam na 5,ponieważ nie jest żadna cudowna,ale też nie jest zła.
GirlEmi3

Unknown pisze...

Śliczna stylizacja i cudna przeróbka ♥


superlalaSekre

lolicza123/ Julka pisze...

Nawet ładnie :D
lolicza123

Marysia K pisze...

Ślicznie. Urocza stylka.
MarySweet110

Unknown pisze...

Stylizacja całkiem fajna, podoba mi się. Jest wykonana w jasnych kolorach, lubię takie. Kwiaty z torebki i bluzki idealnie pasują do okularów dobrze, że je dałaś. Co do blazeru nie lubię go jakoś nie przypadł mi do gustu, ale tu wygląda całkiem okej.;)
kateCukierek

DzikaNaomi pisze...

Szczerze mówiąc nie rozumiem fenomenu tego blezera. Nie wiem pod jakim kontem na niego spojrzeć, żeby wyglądał spójnie. Dla mnie jest niezrozumiały, naprawdę... Co do stylizacji - podoba mi się. Całość jest bardzo skromna i dziewczęca, a także elegancka. Dodatki są minimalistyczne, ale ciekawie dopełniają całe zestawienie, nie przytłaczają go. Raczej nic bym nie zmieniała :)
DzikaNaomi