poniedziałek, 26 maja 2014

Must Have: May


Cześć i czołem. 

Postanowiłem wznowić serię must have. Moje wydanie pojawiać będą się co miesiąc. Będę łączył rzeczy dostępne w plazie z tymi, które można dostać jedynie w bazarku. W moich artykułach będzie 10-11 rzeczy, z którymi będę robił stylizacje. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

  Koszula- Fallen Angel
Top- Rivera
Sukienka- PPQ
Spódnica (1)- Original Future
Spódnica (2)- Archive
Torebki- LE
Okulary- LE
Sandałki na obcasie- Decades
Szpilki- Velvet Orchid





Stylizacja I
Koszula - Fallen Angel, Spódnica - Givenchy, Marynarka - Rio, Pasek- LE, Torebka - Archive,
Buty - Louboutin

Stylizacja II
Top i Spódnica - Archive, Zegarek- Young Hollywood, Pierścionki - Chanel, Pasek - LE,
Torebka - Chanel, Buty - Decades

Stylizacja III
Top - Riviera, Spodnie- Nelly.com, Sweter - Mr., Bransoletka- LE, Torebka - DvF, Buty - Louboutin


7 komentarzy:

Heneda pisze...

Dobry wybór ciuchów. Nie mam tylko torebek z LE, ale są cudne.

Druga stylizacja najlepsza, trzecia też ładna. Pierwsza mnie zupełnie nie przekonuje :)

DzikaNaomi pisze...

Świetne stylizacje! 2 i 3 to moi faworyci :) Muszę w końcu kupić koszulę z Fallen Angel, ale szkoda mi kasy cały czas :D
DzikaNaomi

Uplooad pisze...

Dobre Must Have'y
Stylizacje ładne. Fajnie, że jednak je dodajesz. :D

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z Tobą w 100%! Stylizacje są świetne.
GirlEmi3

lolicza123/ Julka pisze...

Muszę poszukać tej spódniczki, jest śliczna :D.

lolicza123/ Julka pisze...

(żółtej)

Marysia K pisze...

Świetnie, że postanawiasz to wznowić. Nareszcie coś innego. Bardzo ładne stylizacje.
MarySweet110