sobota, 21 czerwca 2014

Florida Kilos


Cześć i czołem. 

Nie mam ostatnio weny i chęci do tworzenia stylizacji. Dobrze, że mam jeszcze sporo archiwalnych stylizacji, które pojawią się na blogu w najbliższym czasie. Najprawdopodobniej w tym miesiącu nie pojawi się artykuł z serii Must Have, ponieważ nie miałem czasu zabrać się za pisanie, a na początku wakacji mam zaplanowany wyjazd nad morze, więc nie będę w stanie go napisać. 


Bluzka- LE
Spodnie- Saint Laurent Paris Tribute
Płaszcz- Film Theory 
Naszyjnik- PPQ
Kokarda- Saint Laurent Paris Tribute
Torebka- Chanel
Buty- Pretty n'Love


4 komentarze:

Uplooad pisze...

Genialna!

Heneda pisze...

Szkoda, że szpilki mają ten krój, wolałbym jakieś delikatne w szpic, ale ogółem wyszło bardzo ładnie :)

Marysia K pisze...

Wszystko bardzo świetnie dopasowane kolorystycznie i nie tylko. Nie ma się do czego przyczepić :) Jednak nie mój styl :)
MarySweet110

lolicza123/ Julka pisze...

Super ♥.