sobota, 19 lipca 2014

Everything is Bullshit


Cześć i czołem. 

Jak mogliście zauważyć skończyły się wszystkie stylizacje, które wykonałem przed moim ostatnim wyjazdem. Między pakowaniem się na kolejną wakacyjną podróż starałem się odtworzyć swoje ostatnie stylizacje. Nie będzie ich tyle, aby wypełnić miesięczną lukę podczas, której będę wygrzewał się na plaży w słońcu. Postanowiłem dodać archiwalne stylizacje, które nigdy nie ujrzały światła dziennego. "Dzisiejsza" stylizacja została wykonana z ostatnio upolowaną sukienką z 4 kolekcji LE. jestem z niej mega zadowolony. Mam nadzieję, że Wam się podoba ta jak i pozostałe stylizacje. 
Do zobaczenia we wrześniu. 


Sukienka- LE
Naszyjnik- Antidote
Bransoletki- Saint Laurent Paris
Torebka- Special Offer
Buty- Voile 

6 komentarzy:

Heneda pisze...

Mnie się ta sukienka średnio podoba, w stylizacji nie pasują mi do końca buty i te bransoletki. Ale naszyjnik i torebka to całkiem spoko wybór :)

Uplooad pisze...

Jedynie bym się pozbył tych bransoletek. Reszta bardzo ładna :)

Juleczkakulka3 pisze...

Stylizacja mi się w ogóle nie podoba. Wszystko tak jakby jest z innej bajki, nie w moim stylu. A odchodząc od tematu stylizacji, do września, serio? Czyli mamy się nie spodziewać żadnych postów do tego czasu?

singiel pisze...

Juleczkakulka3 proszę przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem. Nie miej tylko do mnie pretensji, lecz też do innych redaktorów. Posty będą pojawiać się do 16 sierpnia.

Zuza / nessie1516 pisze...

Szczerze, to średnio. Ta sukienka na sukience daje słaby efekt. Bransoletki, a właściwie pieszczochy (?) tu nie pasują, tak samo jak buty.

Marysia K pisze...

Wspaniała stylizacja. Świetnie dobrane dodatki. Jedyne co mi przeszkadza to kolor butów.
PS. Twoja doll fajnie wygląda w tej fryzurze :)
MarySweet110