wtorek, 14 października 2014

Still

Cześć i czołem.

Stylizacja, którą teraz widzicie została stworzona jeszcze w kwietniu, lecz przy natłoku innych stylizacji została zapomniana. Teraz, gdy już dodałem prawie wszystkie swoje nowe i stare stylizacje zobaczyłem, jak zmieniał się mój styl i wygląd mojej doll. Możecie być dumnie, że oglądając je nie macie żadnej wady wzroku. xD

Marynarka- Bonjour Bizou
Stanik- Young Hollywood
Bluzka- Bonjour Bizou
Spodnie- Nelly.com
Naszyjnik- LE
Torebka- Young Hollywood
Buty- Young Hollywood

7 komentarzy:

Uplooad pisze...

Bardzo ładna :D
To ty odszedłeś z bloga, czy nie? xD

Adusiaczek3 pisze...

Uplooad, odszedł.

Adusiaczek3 pisze...

Uplooad, odszedł.

Heneda pisze...

Średniawa ta stylka xd

Nienormalna pisze...

Fajna stylizacja ;)

Zapraszam:
unnormall.blogspot.com

Iza pisze...

Witaj.
Wzięłaś udział w moim konkursie, ale nie wiedzę polubienia na FB.
Pozdrawiam
Pata Patu

IN & OUT pisze...

fajna stylizacja!
a u mnie wygraj jeden z 3 sweterkow zapraszam :)
http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html