niedziela, 25 maja 2014

Przeprosiny + nowe pomysły

Na wstępie chciałabym was bardzo przeprosić za moją kilku miesięczną nieobecność. Nie wiem szczerze mówiąc dlaczego musiałam sobie zrobić przerwę, może dlatego, że stardoll mnie znudził. Teraz jednak mam troszkę więcej czasu więc postaram się wszystko postawić na nogi. 
W najbliższym czasie postaram się:
- rozdać wszystkie zaległe nagrody za komentowanie
- dodawać stylizacje systematycznie
- wszystko na blogu uporządkować: nagłówek, posty, redaktorów, zakładki itd.
- zrobić jakieś loterie, konkursy
Dziękuję także aktywnym redaktorom, którzy mimo mojej nieobecności dzielnie sobie radzili, a także komentatorom za wszystkie komentarze. 
Jeszcze raz przepraszam i postaram się wszystko naprawić.

5 komentarzy:

Uplooad pisze...

Czas najwyższy. :/

Anonimowy pisze...

Nic się nie stało :) Nadrobisz zaległości i wszystko będzie okej.
GirlEmi3

lolicza123/ Julka pisze...

Super, że wracasz, bo blog trochę podupadł...

Heneda pisze...

Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko odbudować :)

DzikaNaomi pisze...

Dobrze, że wróciłaś. Myślałam, że ten blog już powoli umiera :(
DzikaNaomi