sobota, 24 maja 2014

Shades of Cool


Cześć i czołem. 

Kolejna piosenka promująca płytę Land Del Rey 
"Shades of Cool" ukaże się już we wtorek. Jestem zachwycony fragmentami tej piosenki. Spódnica, którą wykorzystałem w tej stylizacji przypomina mi wzór z pościeli marki H&M. Małą niespodzianką są dla mnie buty LE, ponieważ byłem przekonany, że buty są błyszczące, a tak naprawdę mają logo LE. Małym newsem na ten tydzień jest zapowiedź Chanel Decor Tribute.

Sukienka- Original Future
Spódnica- Tingeling
Marynarka- Chanel
Naszyjnik- PPQ
Pasek- LE
Torebka- LE
Buty- LE





8 komentarzy:

Cassandra De Lune pisze...

Ładnie ci. Piosenka Lany też ślicznie się zapowiada.

Heneda pisze...

Bardzo ładna stylka :)

Uplooad pisze...

Śliczna :)
Coś czuję, że ta płyta słaba będzie. :/

Adusiaczek3 pisze...

Cudne połączenia, a lekkie tatuaże nadają delikatności.

Adusiaczek3 pisze...

Cudne połączenia, a lekkie tatuaże nadają delikatności.

Anonimowy pisze...

Ślicznie! Prawie jak Lana Del Rey.
GirlEmi3

lolicza123/ Julka pisze...

Chanel decor tribute? 0.o

Marysia K pisze...

Bardzo dobrze wszystko dopasowane kolorystycznie, jednak coś mi nie pasuje, ale nie umiem powiedzieć co.
MarySweet110