środa, 6 sierpnia 2014

Pożegnanie.

Witam Was po raz ostatni na tym blogu. Chciałem podziękować Adzie, która dała mi możliwość pisania tutaj. Uznacie, że uciekam od bloga, który (nie oszukując się) dawno upadł. Prawda jest trochę inna. Teraz będę w trzeciej klasie gimnazjum, więc nie będę miał wiele czasu na stardoll i bloga. Wolę pozostały czas swoim znajomym i rodzinie. Z drugiej strony jestem zły na Adę, że nie poinformowała redaktorów, jak i czytelników o swoim odejściu. Wierzę, że ten blog nie upadnie. Postanowiłem, że posty wcześniej zaplanowane jeszcze się pojawią. Jeżeli ktoś chciałby oglądać moje stylizacje może zobaczyć je na moim koncie. 

                                                                                                                                              Pozdrawia,
                                                                                                                                                          singiel
                                                                                                   



        

2 komentarze:

Heneda pisze...

Jakie dramy na blogu xD

Uplooad pisze...

No tego się nie spodziewałem. :0
Myślałem, ze od naszych "pożegnań" będzie jakiś odstęp czasowy. xD