wtorek, 5 sierpnia 2014

Pożeganie

Nie wiem od czego by tu zacząć.

Nie przepadam za pisaniem takich postów, ale jak trzeba to trzeba.  Odchodzę z bloga, bo po prostu nie chce mi się już udawać jednego z jego redaktorów. Nie dodawałem postów chyba od końca maja, strasznie mi za to wstyd no, ale cóż. Pewnie sobie myślicie, że ratuję się z tonącego statku, niestety odejście z bloga planowałem już całkiem dawno. Nie piszcie bez sensu w komentarzach, że będziecie tęsknić. Napisałem to pożegnanie żeby nie było, że po cichu usunąłem się z załogi. Osobiście mam nadzieję, że Ada wróci i odbuduje bloga, tylko tym razem beze mnie.

No to chyba by było na tyle, żegnam. 

3 komentarze:

Heneda pisze...

Myślałem, że już dawno po cichu usunąłeś się z załogi xD

Uplooad pisze...

Czyli dobrze, że o tym napisałem. xD

Asikowy KAcik pisze...

Witaj,
Bardzo mi miło, że dołączyłaś do mojej zabawy.

Pozdrawiam ciepło:).